Subject: 3-22-1215_istungiaja edasilükkamise taotlus
From: Andrei Svištš <[email-masked]>
To: "Aune Puusepp"
Cc: <[email-masked]>, "HM", "vana RAM Info", <[email-masked]>,Keidi Kõiv <[email-masked]>, "tarturk menetlus"
Date: Fri, 4 Apr 2025 10:28:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud kohus

Tartu Ringkonnakohus on 03.04.2025 teinud asjas nr 3-22-1215 määruse,
millega on määranud istungi toimumise ajaks 11.06.2025 kell 10:00.

Palun HKMS § 128 lg 1 alusel määratud istungiaeg edasi lükata tulenevalt
asjaolust, et viibin 11.06.2025 reservõppekogunemisel (periood
31.05-13.06).

Uus istungiaeg palun võimalusel eelnevalt kooskõlastada.

Lugupidamisega

Andrei Svištš
vandeadvokaat
(+372) 5348 5993

Advokaadibüroo RASK
(+372) 618 0820
www.rask.ee | *Püsi lähedal  – jälgi ka
<https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law> LinkedInis.

 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat